آشنایی با انواع پرده مدرن, پرده شید, مجله سایه گستر پویش

شید رول، یک پرده با هزار کاربرد!

پرده تصویری

احتمالا تا به حال پرده های تبلیغاتی مغازه ها و فروشگاه های مختلف را در فصل های گرم سال دیده اید. بسیاری از سالن های زیبایی هم برای چاپ تصاویر و لوگوی کسب و کارشان از پرده های بالا رو استفاده می کنند. این نوع از پرده ها تبلیغاتی نوعی پرده شید هستند که بنا به نظر مشتری طرح مورد نظر بر روی پارچه چاپ می شود.

اگر بخواهیم پرده شید را برای شما توصیف کنیم باید بگوییم که این محصول یک پوشش مدرن با ظاهری شبیه به یک صفحه تخت است. این محصول تنوع بسیار زیادی دارد و به همین خاطر کاربردهای زیادی نیز پیدا کرده است. اگر می خواهید با پرده شید قم، ویژگی ها و کاربردهای این محصول آشنا شوید، تا انتهای این مقاله از مجموعه سایه گستر پویش همراه باشید.

آشنایی با پرده شید

این محصول یکی از انواع پرده مدرن با مکانیزم بالارو است که قاب آن به بالای پنجره متصل می شود. قاب این پرده یک لوله دارد که پارچه پرده شید به دور آن پیچیده شده است. وقتی شما زنجیر این پرده را می کشید یا این که کلید ریموت آن را می فشارید، می توانید عملکرد آن را کنترل کنید. قاب این محصول تمام اتصالات مربوط به آن را در خود نگهداری می کند، به طوری که هیچ بخشی از آن قابل دیدن نخواهند بود.

با پایین و بالا بردن پرده شید می توانید میزان ورود نور را به محیط تنظیم کنید. مجموعه سایه گستر پویش قم یکی از بزرگترین تولید کننده‌های پرده شید قم است. پیش از این که روش خرید پرده شید قم را برای شما توضیح دهیم، انواع این محصول و کاربردهایش را به شما می‌گوییم.

پرده شید قم

کاربردهای این محصول

با توجه به ویژگی‌ها و مزایای پرده‌ شید رول شما می‌توانید این پرده را در قسمت‌های مختلف ساختمان نصب کنید. این پرده مناسب فضاهای زیر است در ساختمان‌های مسکونی است:

  • مناسب برای اتاق خواب
  • کاربرد برای اتاق نشیمن
  • نصب برای سالن پذیرایی
  • نصب در آشپزخانه
  • کاربردی برای حمام

علاوه بر این انواع پرده شید، مناسب فضاهای رسمی، ادارات، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها است. در ادامه مهم‌ترین کاربردهای این محصول را برای فضاهای رسمی بیان می‌کنیم:

  • نصب برای دفتر کار
  • نصب در سالن آمفی تئاتر
  • کاربرد در اتاق جلسات
  • مناسب برای راهروها
  • کاربرد در اتاق انتظار
  • نصب در فضای تجاری
  • مناسب برای نصب در رستوران ها و تالارها
  • نصب در سالن‌های ورزشی
  • کاربردی برای استخرها
  • مناسب نصب در اتاق ماساژ
  • نصب در فضای بیمارستان ها
  • نصب برای مطب دکتر و داروخانه
  • نصب برای سالن های زیبایی

شما هر مدل پرده شید را برای هر فضایی خواسته باشید را می‌توانید به مجموعه سایه گستر پویش قم سفارش دهید. کارشناسان ما با ارائه مشاوره تخصصی خرید پرده، اطلاعات لازم را پیش از انتخاب و خرید این محصول به شما می‌گویند.

پرده شید ساده

مزایای پرده شید

عموما پرده شید قم از جنس سولیت، بامبو، کتان، پنبه و پارچه پلی استر تولید می‌شود. میزان شفافیت پرده‌های شید یه جنس پارچه‌ای که در تولید آن استفاده می‌شود بستگی دارد. اگر دوست دارید که پرده شید شما شفافیت بیشتری داشته باشد، پرده‌ای خریداری کنید که از پارچه‌های دارای ضخامت کمتر تولید شده باشد.

یکی از مزایای استفاده از پرده شید قم این است که قابلیت چاپ تصویر دارد و شما می‌توانید تصویر دلخواه خودتان را بر روی این پارچه چاپ کنید. شما می‌توانید تصویر عزیزتان یا لوگو و شعار تجاری برندتان را  بر روی این پرده چاپ کنید. جالب است بدانید که امکان چاپ بر روی دو طرف این پرده وجود دارد. یعنی شما می‌توانید دو تصویر مختلف را در دو طرف پرده شید چاپ کنید.

این قابلیت باعث می‌شود تا بتوانید از این پرده در مغازه و داخل ویترین‌ها استفاده کنید. شستشوی این پرده بسیار آسان می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید آب را تمیز کنید. پرده شید را می‌توان به شکل دستی یا ریموت کنترل تنظیم نمود. از این پرده می‌توان در قسمت‌های مختلف منزل یا مراکز اداری و تجاری استفاده کرد.

پرده شید کاملا ضد آب است و‌ به راحتی می‌توان در حمام، استخر و جکوزی این نوع پرده را نصب کرد. یکی دیگر از مزایای پرده‌ شید ضخامت مناسب است. ضخامت بالای این پرده باعث می‌شود تا از اتلاف انرژی جلوگیری کند. پرده شید‌ نوعی محافظ رنگ آنتی یو وی دارد که باعث مقاومت بالای آن در برابر نور خورشید شده و طول عمر این پرده را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. علاوه بر این پرده شید قم به خاطر نوع روش تولید مجموعه سایه گستر پویش، کیفیت بسیار بالایی در برش و  طراحی دارد. علاوه بر این مواردی که گفتیم مجموعه سایه گستر قم، پرسنل متخصص در نصب پرده شید دارد که با تجربه و مهارت بالایی در انجام کار خود دارند. برای آشنایی با نصب پرده شید و قیمت انجام آن، این مقاله را بخوانید.

پرده ساده

معایب

پرده شید امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و تقریبا برای نصب در همه‌ مکان‌ها مناصب است. البته این پرده مانند هر پرده دیگری معایبی هم دارد. در ادامه مهم‌ترین معایب پرده شید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • یکی از معایبی که می‌توان برای پرده‌های شید عنوان کرد، این است که این پرده برای نصب بر روی پنجره‌های باریک چندان مناسب نیست.
  • شستشوی پرده شید دوبل بسیار سخت است و شستشوی این پرده به دلیل چند لایه بودن کمی سخت می‌باشد.

اگر برای انتخاب این محصول دو دل هستید، همین حالا با کارشناسان مجموعه سایه گستر قم تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما با تجربه زیادی که در مشاوره تخصصی انواع پرده دارند، به شما کمک می‌کنند تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

انواع پرده شید

پرده شید قم یکی از پرمصرف‌ترین انواع پرده مدرن است. این نوع پرده بسته به نوع پارچه استفاده شده در تولید آن، به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. هرچند که کارکرد این پرده کاملا یکسان است. در ادامه انواع مختلف پرده شید را بررسی می‌کنیم.

پرده شید ساده

پرده شید ساده جزو ساده‌ترین انواع پرده‌های مدرن به حساب می‌آید. این نوع پرده حاصل بافت خاصی از پاچه‌های کتان، پنبه، پلی استر، پی وی سی سفت و سخت یا الیاف استاندارد می‌باشد.

شید ساده، شید تکی یا شید رول (Shade Roll Curtain) نوعی پرده است که از یک تکه پارچه بدون چین‌خوردگی تولید شده که به شکل عمودی بر روی پنجره نصب می‌شود. این نوع پرده شبیه یک صفحه پارچه‌ای می‌باشد که قسمت بالای آن به وسیله نوعی زنجیر بر روی یک محور ریل مانند کشیده شده و جمع می‌شود‌. جنس پرده‌ شید ساده معمولا از پارچه‌های ترکیبی مصنوعی، کتان یا پلی استر استر است و برای استفاده در ساختمان‌های مسکونی و فضاهای اداری مناسب می‌باشد.

رول دوبل

پرده شید رول دوبل، پرده روز و شب یا پرده شید دبل (Double Shade Roll) یکی دیگر از انواع پرده شید است. این نوع پرده شید بر خلاف شید ساده از دو لایه مختلف تور و پارچه تولید می‌شود. هرکدام از این لایه‌ها به شکل رول و با مکانیسم دستی یا برقی توسط زنجیر به صورت جداگانه باز و بسته می‌شود. به همین دلیل است که شید رول دوبل، در فضای داخلی محیط تنوع بی نظیری از نور و سایه به وجود می‌آورد و نور فضا را به‌ بهترین شکل ممکن تنظیم می‌کند. لایه پارچه‌ای این نوع پرده شید ضخامت بیشتری دارد و به طور کامل نور خورشید را کنترل می‌کند. به همین دلیل است که به این نوع پرده، پرده روز و شب هم گفته می‌شود. پرده روز و شب از اتلاف و هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.

پرده شید تصویری

این نوع از پرده شید کمی متمایزتر از دیگر انواع آن هستند. پرده های شید تصویری با طرح های مختلف و البته مورد نظر مشتریان عزیز تولید می شوند. اگر صاحب کسب و کار با یک برند خاص باشید، احتمالا می پرسید که آیا امکان چاپ لوگو بر روی پرده شید وجود دارد؟ پرده شید تصویری هم یک اکسسوری زیبا با طرح مورد علاقه شما می تواند باشد و هم برند کسب و کارتان!

شاید این نکته برای شما جالب باشد که امکان چاپ تصاویر دلخواه در دو طرف این نوع از پرده های مدرن وجود دارد. مجموعه سایه گستر پویش اولین تولید کننده پرده شید در قم است که با تجهیزات اتوماتیک محصولات خود را تولید می‌کند. کیفیت در برش و همچنین تراز بودن پارچه پرده، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های تولید به روش مکانیزه است.

پرده بلک اسکرین

پرده شید بلک اوت

پرده شید بلک اوت نوع دیگری از انواع پرده شید است که از دو لایه پارچه بافته می‌شود. پرده شید بلک اوت این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به طور کامل از ورود نور به داخل ساختمان جلوگیری کنید. این محصول به خاطر ضخامت و جنس پارچه‌اش، قادر است تا فضا را کاملا تاریک کند. در واقع این نوع از پرده مدرن، با کنترل نور به میزان بیش از 90 درصد سایه کامل را برای فضا ایجاد می‌کند.

مهم‌ترین مزایای پرده شید مدل بلک اوت عبارتند از کیفیت بالا، قیمت به صرفه، شستشوی آسان و تنوع بالا در طرح و رنگ. پرده شید قم یکی از پرطرفدارترین پرده‌‌ها است که در مجموعه سایه گستر پویش قم با دستگاه‌های اتوماتیک تولید می‌شود. اگر قصد خرید پرده شید قم را دارید، همین حالا سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنید. همچنین شما با تماس با مجموعه سایه گستر پویش قم می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی ما بهره‌مند شوید.

پرده سان اسکرین

پرده شید سان اسکرین نوع دیگری از پرده شید است که امکان دیدن بیرون را می دهند. این نوع پرده از جنس پلی استر بوده و سوراخ‌های کوچکی دارد که میزان ورود نور را کاهش می‌دهد. وجود همین سوراخ‌های ریز باعث می‌شود تا نمای بیرونی فضا قابل مشاهده باشد. مهم‌ترین مزیت انتخاب این پرده برای منزل، مسدود کردن اشعه ماوراء بنفش و محافظت از وسایل داخل ساختمان است. پرده شید قم یکی از بهترین محصولات پرده مدرن در کشور است که در مجموعه سایه گستر قم تولید می‌شود. این مجموعه که با نام سایه گستر پویش قم معروف شده است، اولین تولید کننده پرده‌های مدرن با روش تمام اتوماتیک می‌باشد.

پرده شید تصویری

پرده شید برقی

یکی دیگر از انواع پرده شید که کاربردهای زیادی دارد، پرده شید برقی است. این نوع پرده با استفاده از موتور الکتریکی و ریموت کنترل باز و بسته می‌شود و برای استفاده در مکان‌های اداری تجاری بسیار مناسب است. این پرده در صورت نبود برق هم قابل باز و بسته شدن است. نکته‌ای که در مورد این محصول باید به شما بگوییم، این است که برقی بودن پرده یک مکانیزم به شمار می‌رود. در واقع شما هر نوع از پرده‌های مدرن را می‌توانید با استفاده از تجهیزات مورد نیاز، برقی کنید. از مزایای پرده شید برقی می‌توان به کنترل از راه دور بودن، امکان استفاده در مکان‌های مختلف و... اشاره کرد. مجموعه سایه گستر قم با به کار گرفتن تجهیزات و پرسنل متخصص خود، امکان برقی کردن انواع پرده مدرن را برای شما انجام می‌دهد.

کلام پایانی

در این مقاله از سایت مجموعه سایه گستر پویش در مورد پرده شید قم، انواع، کاربردها، مزایا و معایب آن صحبت کردیم. پرده شید قم یکی از قدیمی‌ترین محصولات مجموعه سایه گستر قم است که امروزه تنوع بسیار زیادی در آن می‌بینیم. اگر قصد خرید پرده شید قم را دارید، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید. علاوه بر این اگر در مورد انتخاب و خرید این محصول سوالی دارید، می‌توانید آن را در کامنت‌های این مقاله از ما بپرسید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخ سوالات شما عزیزان را می‌دهند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

6 دیدگاه در “شید رول، یک پرده با هزار کاربرد!

  1. Maryam گفت:

    سلام از پرده شید میشه برای تبلیغات در سالن آرایشگاه استفاده کرد؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله، شما تصاویر دلخواه یا لوگو و اسم برندتون رو می‌تونین برای چاپ پرده شید تبلیغاتی استفاده کنین.

  2. حامد گفت:

    سلام
    پرده شید قم امکان سپردن نمایندگی در شهرهای دیگه هم داره؟

    1. درود خدمت شما
      برای اطلاع از شرایط دریافت نمایندگی سایه گستر پویش قم، با فروشگاه تماس بگیرید تا به کارشناسان مربوطه وصل بشین.

  3. زهرا گفت:

    سلام روزتون بخیر خواستم تشکر کنم از تیم خوش قول و خوش برخوردتون
    برای فروشگاهم پوستر میخواستم بزنم که با توجه به فضا جناب مهندس حکیمی راهنمایی کردن و به حاش پرده شید تبلیغاتی با لوگو و اسم برندم زدم که به نظرم خیلی حرفه ای تر شد.

    1. سلام دوست عزیز از این که فروشگاه سایه گستر پویش رو برای خرید پرده شید قم انتخاب کردید، بسیار سپاسگزاریم. ان شاءالله پرفروش باشید و مجددا شما رو در مجموعه‌مون ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *