آشنایی با انواع پرده مدرن, مجله سایه گستر پویش

معرفی 6 مدل پرده مدرن

پرده مدرن جدید

امروزه با تغییر سبک دکوراسیون در کشورمان، سلیقه افراد برای انتخاب نوع پرده نسبت به گذشته دچار تغییر شده است. می‌توان گفت که انتخاب پرده برای خانه های امروزی، باعث ایجاد تحول عظیم در چیدمان آن ها خواهد شد. مجموعه سایه گستر پویش با سابقه چهل ساله یکی از تولید کننده‌های انواع پرده مدرن قم است. در ادامه می خواهیم با معرفی 6 مدل از پرده های جدید، شما را با به روزترین انواع این محصول آشنا کنیم.

نقش پرده مدرن در دکوراسیون داخلی منزل

شاید بپرسید پرده های مدرن چه نقشی در دکوراسیون داخلی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که  پرده های مدرن علاوه بر پوشاندن پنجره ها کاربردهای دیگری نیز دارند. علاوه بر این پرده های مدرن با پوشاندن بخشی از دیوار، فضای شما را بزرگتر از چیزی که هست نشان می دهد.

انتخاب پرده مدرن قم علاوه بر زیبایی، باعث آراسته تر به نظر رسیدن محل کار، منزل یا اتاق شما خواهد شد. پرده های مدرن جدید ترین نسل پرده هستند که طراحی ساده و البته بی نظیری دارند. هر یک از انواع این محصول به خاطر ویژگی هایی که دارند، کاربردهای متنوعی در فضای خانه، اداره ها و دفاتر کاری پیدا کرده اند.

پرده مدرن دو مکانیزم

بهترین پرده برای پذیرایی کدام است؟

مهم ترین بخش هر خانه بخش پذیرایی آن است که چیدمان آن تاثیر زیادی در روحیه اعضای خانواده می گذارد. اگر به تازگی خانه خود را عوض کرده اید یا خانه جدید خریده اید، احتمالا می پرسید که بهترین پرده مدرن پذیرایی کدام است؟ پاسخ این است که تنوع پرده های جدید به شما کمک می کند تا بتوانید مناسب با نوع چیدمان تان، بهترین نوع پرده را انتخاب کنید.

پیش از آن که بتوانید مدل پرده مدرن متناسب با نیازتان را انتخاب و خریداری کنید، بهتر است با ویژگی های این پرده ها برای پذیرایی آشنا شوید! در ادامه مهم ترین ویژگی های پرده مدرن قم را که مناسب پذیرایی هستند با هم بررسی خواهیم کرد.

ویژگی‌های پرده پذیرایی مدرن

پرده های مدرن از جمله انواع پرده های لوکس هستند که تفاوت زیادی با انواع پرده کلاسیک دارند. در ادامه مهم ترین ویژگی های پرده مدرن قم را بررسی خواهیم کرد:

  • پرده های مدرن مجهز به فناوری جدید هستند.
  • این نوع از پرده ها بسیار ساده بوده و اکسسوری لوکس ندارند.
  • شستشوی پرده های مدرن بسیار ساده بوده و نصب آن ها سریع انجام می شود.
  • انواع پرده مدرن قم نسبت به پرده های پارچه ای و کلاسیک قیمت پایین تری دارند.
  • مونتاژ این نوع از پرده ها سریع بوده و در کمترین زمان ممکن آماده می شوند.
  • این نوع از پرده ها، امکان ایجاد سایه روشن دارند. همچنین با تنظیم دلخواه آن ها می توان میزان ورود نور خورشید را کنترل کرد.

کاربرد پرده های مدرن در فضای داخلی منزل

اگر سبک دکوراسیون داخلی شما مدرن باشد، احتمالا به دنبال پرده متناسب با آن خواهید بود. پرده های مدرن مناسب ترین گزینه برای ایجاد یک فضا با چیدمان مدرن هستند. شما با توجه به کاربری فضای خودتان می توانید یکی از انواع این پرده ها را انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم برای اتاق ها از یکی از پرده های شید، زبرا یا پرده های تصویری استفاده کنید. همچنین برای فضای آشپزخانه انتخاب یکی از پرده های کرکره ای، زبرا و یا پلیسه گزینه مناسبی خواهد بود.

انواع پرده مدرن

پرده مدرن قم یکی از مهم ترین گزینه ها برای انتخاب پرده برای خانه هستند. پیش از آن که تصمیم خود را برای انتخاب پرده برای منزل تان بگیرید، می خواهیم انواع پرده های مدرن را به شما معرفی کنیم:

  • پرده زبرا

پرده زبرا نوع خاصی از پرده های مدرن می باشد که از نوارهای متناوب و یک در میان مات و توری تشکیل شده است. این نوارها که در کنار هم تشکیل یک پارچه را می دهند، دور دو میله در پایین و بالای پرده حرکت می کنند. مهم ترین مزیت انتخاب این نوع از پرده ها، قابلیت تنظیم نور ورودی با استفاده از یک زنجیر است.

در واقع وقتی با حرکت لایه های پرده زبرا، قسمت پارچه ای مقابل توری آن قرار بگیرد، ورود نور به اتاق قطع می شود. در حالی که با قرار گرفتن لایه های پارچه ای روی هم، می توانید از تابش غیر مستقیم نور خورشید استفاده کنید. تنوع این محصول و همچنین ویژگی های منحصر به فرد آن به شما در انتخاب بهترین نوع پرده زبرا کمک خواهد کرد. برای آشنایی با روش شستشو، نصب و ویژگی های دیگر این محصول بر روی دکمه زیر کلیک بفرمایید.

پرده مدرن زبرا
  • پرده شید

پرده شید یکی از پرکاربردترین انواع پرده های مدرن می باشد که به صورت یک صفحه بالارو طراحی شده است. این محصول با توجه به تنوعی که دارد، کاربردهای زیادی پیدا کرده است. از جمله کاربردهای پرده شید را می توان به استفاده در سالن های آمفی تئاتر، منازل، فروشگاه ها و ... اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول، این مقاله را مطالعه کنید.

  • پرده پلیسه

این محصول یکی از خاص ترین انواع پرده های مدرن است که مقاومت بالایی در برابر رطوبت و تابش نور خورشید دارند. این پرده با تاخوردگی های منظمی که دارد، برجسته تر به نظر می رسد. همچنین این محصول پس از جمع شدن بسیار کم حجم تر از دیگر انواع پرده ها است. برای آشنایی بیشتر با این محصول و همچنین روش نگهداری و شستشوی آن، این مقاله را بخوانید.

  • پرده ورتیکال

اگر به پرده های توری علاقه دارید ولی نمی خواهید نوع کلاسیک آن ها را انتخاب کنید، پیشنهاد ما به شما پرده ورتیکال است. با انتخاب این پرده، شما یک انتخاب با چندین ویژگی را خواهید داشت. برای آشنایی با این نوع از پرده مدرن قم، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرده ورتیکال پذیرایی
  • پرده دو مکانیزم یا شب و روز

پرده دو مکانیزم یا روز و شب که با نام پرده دوبل رول نیز شناخته می شود، جایگاه ویژه ای در سبک مدرن چیدمان منزل دارد. این نوع پرده از دو لایه تشکیل شده است که یکی به عنوان آستر و دیگری توری آن می باشد. این مدل پرده با تنوع زیادی که در طرح تورهای خود دارد، از پرفروش ترین انواع پرده مدرن قم است. برای آشنایی کامل با مکانیزم این محصول و ویژگی های آن، روی دکمه زیر کلیک کنید.

پرده دابل شید یا دو مکانیزه
  • پرده کرکره

این نوع از پرده های مدرن در واقع از قدیمی ترین انواع پرده در ایران است. کمتر کسی هست که در کودکی خود با این نوع از پرده ها خاطره نداشته باشد. امروزه با مدرن شدن تجهیزات تولید این محصول، پرده های کرکره ای مدرن یکی از پرطرفدارترین نوع پرده به شمار می روند. برای آشنایی بیشتر با این نوع از پرده ها، کاربرد و ویژگی های آن ها، این مقاله را بخوانید.

راهنمای خرید و نگهداری پرده

پیش از آن که برای خانه یا محل کارتان یکی از انواع پرده مدرن را انتخاب کنید، باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. در نظر گرفتن نکات برای خرید پرده به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را بر اساس فضا و همچنین سلیقه خودتان داشته باشید. مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید، نوع کاربری آن می باشد. یعنی ابتدا باید این سوال را پاسخ دهید که چرا می خواهید پرده مدرن خریداری کنید؟ دومین نکته ای که باید در نظر بگیرید، جنس و رنگ محصولی است که می خواهید بخرید.

پس از این که محصول مورد نظرتان را انتخاب کردید پیش از خرید باید نحوه نگهداری، نصب و شستشوی آن را بدانید. کارشناسان ما در مجموعه سایه گستر قم پس از این که انتخاب خود را کردید، اطلاعات لازم برای نگهداری آن را به شما می‌گویند. کارشناسان فروش ما در زمان ارائه توضیحات محصولات مختلف، نکات نگهداری یا شستشوی آن را به عنوان مزایا یا ویژگی‌های آن محصول را توضیح می‌دهند. در ادامه نکات مهم در مورد رنگ و جنس مناسب برای پرده مدرن قم را به شما عزیزان می‌گوییم.

انتخاب رنگ مناسب پرده های مدرن

بعد از این که نوع پرده مناسب فضای خود را انتخاب کردید، احتمالا به دنبال انتخاب رنگ برای آن باشید! در واقع می توانیم بگوییم که نوع پرده با سبک دکوراسیون و رنگ آن متناسب با طیف رنگی وسایل خانه شما باید هماهنگ باشد. رنگ پرده کاملا به سلیقه شما وابسته است و شما با انتخاب درست، می توانید فضای خاص تری را ایجاد کنید. استفاده از نظرات دیگران یا دریافت خدمات مشاوره ای یک مرکز فروش پرده مدرن قم می‌تواند در انتخاب رنگ این محصول به شما کمک کند.

نکات تکمیلی در مورد انتخاب و خرید پرده مدرن

امروز در مورد انواع پرده های مدرن صحبت کردیم و گفتیم این نوع از محصولات دکوراسیون منزل، تاثیر زیادی در ظاهر محل زندگی شما دارند. انتخاب پرده درست با رنگ مناسب، ظاهر خانه شما را به میزان 70 درصد بهبود می دهد. اگر هنوز انتخاب خود را انجام نداده اید، پیشنهاد می کنیم از یک فروشگاه تخصصی پرده های مدرن مشاوره بگیرید.

فروشگاه سایه گستر پویش یکی از معتبرترین مراکز فروش پرده مدرن قم است که محصولات خود را به صورت حضوری و آنلاین عرضه می کند. برای دریافت مشاوره تخصصی و همچنین خرید انواع پرده مدرن قم، در ساعات کاری با شماره 02538800569 یا 0253800570 تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما با تجربه زیادی که از فروش حضوری انواع پرده های مدرن دارند، مناسب ترین انواع این محصولات را به شما پیشنهاد خواهند داد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

7 دیدگاه در “معرفی 6 مدل پرده مدرن

  1. ملیکا گفت:

    سلام آیا میشه خودم ابعاد پنجره ها و در رو اندازه بگیرم و یکی از انواع پرده مدرن رو از مجموعه سایه گستر پویش بخرم؟

    1. سلام دوست عزیز
      از این که مجموعه سایه گستر پویش را برای سوال‌تون انتخاب کردید، سپاسگزاریم.
      بله، برای سفارش غیرحضوری با تماس با کارشناسان فروش راهنمایی‌های لازم برای اندازه‌گیری را دریافت خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *