مجله سایه گستر پویش

پرده پلیسه بهتره یا پانچ

پرده پلیسه برای آشپزخانه

این روزها تبلیغات زیادی برای پرده آماده یا مینیمال در شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌بینیم. پرده‌های مینیمال با نام پرده پانچ نیز شناخته می‌شوند. این محصول نوعی پرده پارچه‌ای است که در بالای آن سوراخ‌های نسبتا بزرگی برای نصب بر روی چوب پرده‌های لوله‌ای شکل ایجاد شده است. بسیاری از مشتریان ما این سوال را مطرح می‌کنند که پرده پلیسه بهتره یا پانچ؟ به همین خاطر در این مقاله از سایت مجموعه سایه گستر پویش می‌خواهیم در مورد ویژگی‌ها و تفاوت‌های پرده‌های مدرن و مینیمال صحبت کنیم تا به شما در انتخاب‌تان کمکی کرده باشیم.

پرده پلیسه یا پانچ؟

این روزها وقتی صحبت از پرده پلیسه می‌شود، دو نوع محصول به ذهن ما می‌رسد! اولی پرده‌های پارچه‌ای با چین‌های عمودی و دیگر نوع جدیدی از پرده‌های مدرن که فضای کمی می‌گیرد! اما وقتی صحبت از مقایسه پرده پلیسه و پانچ می‌شود، مطمئن می‌شویم منظور کاربران نوع پارچه‌ای این پرده است.

در گذشته سلیقه مردم متناسب با پرده‌های پارچه‌ای با چین‌های عمودی زیاد بود که البته فضا را بسیار شلوغ نشان می‌داد. پرده پانچ را می‌توان نوع جدیدی از پرده‌های پارچه‌ای پلیسه دانست که ساده‌تر هستند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که آیا این نوع پرده‌ها در دکوراسیون مدرن جایگاهی دارند؟ یا این که صرف هزینه برای پرده پانچ به صرفه هست یا خیر؟ در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

پرده پلیسه یا پانچ

بهترین جایگزین پرده پانچ

با پیشرفت تجهیزات و روش‌های تولید پرده‌های مدرن، امروزه شاهد تنوع بسیار زیاد پرده هستیم. شاید این سوال را بپرسید که پرده پلیسه یا پانچ انتخاب کنیم؟ یا این که بهترین جایگزین پرده پانچ کدام است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، شما باید با توجه به نوع فضا و البته سلیقه خودتان پرده مناسبی را انتخاب کنید.

پیشنهاد ما به عنوان یک تولید کننده باتجربه 50 ساله، انتخاب یکی از پرده‌های مدرن با توجه به نوع کاربری فضا می‌باشد. برای آشنایی با انواع پرده مدرن و انتخاب مناسب‌ترین نوع آن، مقاله انواع پرده مدرن را مطالعه کنید.

مزایای پرده‌های مدرن نسبت به پرده پانچ

حالا که گفتیم یکی از پرده‌های مدرن را به جای پرده‌های پانچ انتخاب کنید، می‌بایست ویژگی‌ها و مزایای استفاده از آن‌ها را به شما بگوییم. مهم‌ترین مزیت‌های انتخاب و استفاده از پرده‌های مدرن برای هر فضایی عبارتند از:

  • کیفیت بالاتر

وقتی تصمیم می‌گیرید برای خانه یا محل کارتان پرده پلیسه یا پانچ بخرید، احتمالا در نظر دارید چند سالی بتوانید از آن استفاده کنید. پارچه‌های پرده‌های پانچ معمولا جنس‌های باکیفیتی ندارند و به همین خاطر نمی‌توانید انتظار ماندگاری و استفاده چند ساله از آن‌ها داشته باشید. این در حالی است که پرده‌های مدرن کیفیت بسیار بالایی دارند و حتی به خاطر جنس پارچه‌های‌شان دیر به دیر کثیف می‌شوند.

  • دوام بیشتر

در مقایسه پرده پلیسه یا پانچ، استحکام پارچه اهمیت بسیار زیادی دارد. پرده‌های پانچ معمولا دوام زیادی ندارند و در اثر قرار گرفتن در معرض نور شدید آفتاب، می‌پوسند. در حالی که پرده‌های مدرن از پارچه‌های درجه یکی تولید می‌شوند که استحکام بسیار بالایی در برابر پارگی و پوسیدگی دارند.

  • تنوع بیشتر

پرده پانچ فقط در یک شکل تولید می‌شود و تنها تنوع آن در رنگ می‌باشد. در حالی که پرده‌های مدرن تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ دارند. علاوه بر این پرده‌های مدرن از نظر نوع مکانیزم نیز متنوع‌اند که با توجه به کاربری فضا می‌توانید یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید.

  • ضمانت و خدمات

پیش از آن که بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که پرده پلیسه یا پانچ بهتر است؟باید خدمات آن را بررسی کنیم. پرده‌های پانچ معمولا ضمانت و خدمات پس از فروش ندارند، بنابراین نمی‌توان به عنوان یک پرده باکیفیت آن‌ها را انتخاب کرد. در حالی که ما در مجموعه سایه گستر پویش، انواع پرده‌های مدرن را با ضمانت 24 ماهه به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. علاوه بر این برای رفاه حال شما مشتریان عزیز شستشوی هر یک از انواع پرده مدرن را به مدت یک سال بر عهده می‌گیریم.

پرده پلیسه برای آشپزخانه

جمع‌بندی

در این مقاله از سایت مجموعه سایه گستر پویش به سوال پاسخ دادیم که پرده پلیسه یا پانچ؟ برای این که بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید، یک راهنمای کامل و جامع برای شما ارائه دادیم. گفتیم هر وقت حرف از پرده پلیسه می‌شود، ممکن است دو تصویر در ذهن‌تان ساخته شود! یکی پرده‌های پارچه‌ای با چین‌های عمودی و دیگر پرده‌های پلیسه مدرن!

برای این که راحت‌تر بتوانید تصمیم‌تان را بگیرید، ویژگی‌های هر یک از این پرده‌ها را برای شما بیان کردیم. اگر سوالی در مورد انتخاب پرده پلیسه یا دیگر انواع پرده‌های مدرن داشتید، می‌توانید با شماره 38800569-025 با کارشناسان ما در میان بگذارید. همچنین می‌توانید سوالات خود را در بخش نظرات همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اولین فرصت پاسخگوی نظرات شما عزیزان خواهند بود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

1 دیدگاه در “پرده پلیسه بهتره یا پانچ

  1. سلام وقت بخیر
    قیمت پرده پلیسه چقدر هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *