مجله سایه گستر پویش

پرده شب و روز یا دو مکانیزم

پرده شب و روز قم

احتمالا وقتی تصمیم به انتخاب یکی از انواع پرده مدرن برای خانه تان گرفته اید، این سوال به ذهن تان رسیده که آیا پرده ای با ترکیب تور و پارچه وجود دارد؟ یا این که یک پرده مدرن می تواند ظاهری شبیه به پرده های کلاسیک داشته باشد؟ در پاسخ به این سوال فقط می توانیم پرده شب و روز یا دو مکانیزم را به شما معرفی کنیم. این پرده به خاطر ظاهر متفاوتی که دارد، هم می تواند حس خاص پرده های کلاسیک را به خانه تان ببخشد و هم این که مکمل دکوراسیون مدرن شما باشد. برای آشنایی بیشتر با پرده شب و روز قم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پرده شب و روز یا دو مکانیزم

پرده دو مکانیزم که با نام های شب و روز و دبل شید نیز شناخته می شود، یک پرده دو لایه است که به صورت مجزا می باشند. این مدل از پرده مدرن، یکی از انواع پرده های بالا رو است که از لایه پارچه ساده و لایه توری ایجاد شده است. لایه توری این کار برای استفاده در فضاهای مختلف تنوع بسیار بالایی دارد. البته برای لایه زیرین پرده دو مکانیزم می توانید از انواع پارچه های آستری که از بیرون دید ندارند استفاده کنید. برای آشنایی با بهترین تولید کننده پرده شب و روز قم با ما همراه باشید.

پرده شب و روز قم

انواع پرده دو مکانیزم

با پیشرفت تجهیزات تولید پرده شب و روز، امروزه شاهد انواع زیادی از این محصول هستیم. اگر بخواهیم انواع پرده شب و روز را برای شما نام ببریم، می بایست انواع طرح ها و مدل های آن را به شما معرفی کنیم. انواع مدل پرده دو مکانیزم شامل طرح های کلاسیک، مدرن و فانتزی است.

ویژگی های پرده شب و روز

پرده شب و روز قابلیت تنظیم نور را از صفر تا صد برای شما فراهم می کند. این محصول قابل شستشو بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای انواع پرده های لوکس به حساب می آید. علاوه بر این شما این امکان را دارید که از لایه توری و پارچه ای به صورت مجزا یا همزمان نیز استفاده کنید. یعنی هر وقت که خواستید از نور طبیعی استفاده کنید، کافی است لایه توری را پایین کنید و لایه آستری را بالا ببرید.

همچنین برای این که از شدت نور ورودی به فضا کم کنید، کافی است هر دو لایه این پرده را پایین نمایید. نکته مهم دیگر در مورد این پرده فضای کمی است که اشغال می کند. علاوه بر این نصب پرده دو مکانیزم بسیار ساده بوده و امکان نصب آن به صورت دیواری و سقفی وجود دارد.

پرده شب و روز قم یکی از بهترین و با کیفیت ترین تولیدات مجموعه سایه گستر پویش است. این مجموعه با بیش از 40 سال سابقه در زمینه تولید انواع پرده مدرن، بهترین فروشگاه پرده در قم است. ما در مجموعه سایه گستر پویش انواع پرده های مدرن را به روش تمام اتوماتیک و با دستگاه های پیشرفته تولید می کنیم. اگر قصد خرید پرده شب و روز قم را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

پرده دابل شید یا دو مکانیزه

آیا پرده شب و روز برای پذیرایی مناسب است؟

پرده شب و روز قم با تنوع زیادی که دارد، دست شما را برای انتخاب این محصول برای پذیرایی باز می گذارد. شما چه طرفدار طرح های کلاسیک باشید و چه مدل های مدرن، می توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای خرید پرده شب و روز اتاق خواب، آشپزخانه یا هر فضای دیگری که دوست دارید، می توانید از خدمات مشاوره تخصصی سایه گستر پویش قم استفاده کنید. کارشناسان فروش ما جدیدترین مدل پرده شب و روز را با توجه به فضای شما پیشنهاد خواهند داد.

خرید پرده شب و روز قم

برای خرید شب و روز اگر ساکن قم هستید، می توانید به صورت حضوری و حتی تلفنی به فروشگاه سایه گستر پویش مراجعه کنید. با حضور در فروشگاه سایه گستر پویش قم، کارشناسان فروش انواع مختلف پرده مدرن را به شما نشان می دهند. اگر هم شهرهای دیگر کشور عزیزمان هستید، کافی است با شماره گیری 38800569-025 از خدمات مشاوره کارشناسان ما برای انتخاب پرده بهره مند شوید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

1 دیدگاه در “پرده شب و روز یا دو مکانیزم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *